Μειωμένη ενέργεια: Πού μπορεί να οφείλεται;

Μειωμένη ενέργεια: Πού μπορεί να οφείλεται;

Όλοι μας κάποιες φορές έχουμε νιώσει ανήμποροι να κάνουμε το παραμικρό. Ποιες καταστάσεις συνδέονται με αυτό το αίσθημα της μειωμένης ενέργειας;

Όταν τα αποθέματα της ενέργειάς μας είναι… υπό το μηδέν, είναι πιθανό να ευθύνονται τα παρακάτω:

1. Η έλλειψη ποιοτικού ύπνου

Ο επαρκής ύπνος είναι απαραίτητος για τη γενικότερη υγεία μας, αλλά και για την ύπαρξη υψηλών επιπέδων ενέργειας.
Κατά τη διάρκεια του ύπνου, το σώμα μας εκτελεί μια σειρά κρίσιμων διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της αναγέννησης των κυττάρων. Αυτός είναι ο λόγος, άλλωστε, για τον οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι ξυπνούν νιώθοντας ανανεωμένοι, σε εγρήγορση και με αυξημένη ενέργεια μετά από μια νύχτα ποιοτικού ύπνου.

2. Οι διατροφικές ανισορροπίες

Για να διατηρούμε την ενέργειά μας στα ύψη, χρειάζεται να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.
Αντιθέτως, οι δίαιτες με εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα μειώνουν τα επίπεδα της ενέργειας. Για παράδειγμα, μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον ύπνο αλλά και να οδηγήσει σε παχυσαρκία και χρόνια προβλήματα υγείας.

3. Οι ελλείψεις θρεπτικών συστατικών

Όταν δεν λαμβάνουμε θρεπτικά συστατικά, όπως για παράδειγμα πρωτεΐνες, το σώμα μας αρχίζει να αναζητά εναλλακτικές λύσεις για να καλύψει τις ενεργειακές του απαιτήσεις. Αυτό οδηγεί σε απώλεια σωματικού λίπους και μυϊκής μάζας, η οποία μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της ενέργειάς μας.
Γενικότερα, οι ελλείψεις θρεπτικών συστατικών (π.χ. σιδήρου, βιταμινών Β, βιταμίνης D, βιταμίνης C, μαγνησίου) μπορεί να μας προκαλέσουν εξάντληση σε καθημερινή βάση, ακόμα κι αν κοιμόμαστε περισσότερες από 7 ώρες.

4. Η ανεπαρκής ενυδάτωση

Πολλές βιοχημικές αντιδράσεις που λαμβάνουν χώρα στο σώμα μας καθημερινά, όπως η αναπνοή, η εφίδρωση, η ούρηση, έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια υγρών.
Όταν αυτά δεν αναπληρώνονται, οδηγούμαστε σε αφυδάτωση, η οποία, με τη σειρά της, οδηγεί σε χαμηλότερα επίπεδα ενέργειας.

μειωμένη-ενέργεια

5. Η απουσία σωματικής δραστηριότητας

Η κίνηση είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της κυκλοφορίας του αίματος, για την παροχή οξυγόνου σε όλο το σώμα μας και, επομένως, για την παραγωγή ενέργειας.
Ο καθιστικός τρόπος ζωής, προφανώς, μπορεί να συνιστά βασική αιτία για την έλλειψη ενέργειας.

6. Η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας καφεΐνης

Η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης συνδέεται με αυξημένη νυχτερινή ανησυχία, αϋπνία, νυχτερινές αφυπνίσεις, μειωμένο συνολικό χρόνο ύπνου, υπνηλία και μειωμένη ενέργεια στη διάρκεια της ημέρας.

7. Το στρες

Και το στρες μπορεί να ευθύνεται για τα χαμηλά επίπεδα της ενέργειάς μας.
Ακόμα, λοιπόν, και αν δεν είμαστε σε θέση να αποφύγουμε αγχωτικές καταστάσεις, ειδικά εκείνες που σχετίζονται με την εργασία ή τις οικογενειακές υποχρεώσεις, η διαχείριση του άγχους μας μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της εξάντλησης.

8. Το υπερβολικό βάρος

Η παχυσαρκία συνδέεται σημαντικά με μεγαλύτερο κίνδυνο πολλών χρόνιων ασθενειών, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις, αλλά μπορεί επίσης να αυξήσει και τον κίνδυνο χρόνιας κόπωσης.

9. Η εργασία σε βάρδιες

Η εργασία σε βάρδιες διαταράσσει τον κιρκάδιο ρυθμό μας, και επομένως την ποιότητα του ύπνου, κάτι που έχει άμεσο αντίκτυπο και στην ενέργειά μας.

10. Ορισμένα φάρμακα

Ορισμένα φάρμακα, συμπεριλαμβανομένων των στεροειδών, των φαρμάκων για την αρτηριακή πίεση και των αντικαταθλιπτικών, συνδέονται με παρενέργειες όπως η αϋπνία και το αίσθημα κόπωσης.

Έχοντας υπόψη μας την ευεργετική επίδραση του μαγνησίου στην ενέργειά μας, όταν νιώθουμε ότι δεν έχουμε δυνάμεις, προμηθευόμαστε το ιδανικότερο συμπλήρωμα μαγνησίου, το UltraMag® Oro!

Και αυτό διότι χρησιμοποιεί για τη μεταφορά και απόδοση του μαγνησίου στον οργανισμό τη σουκροσωμική τεχνολογία. Χάρη σε αυτή, εξασφαλίζεται υψηλή και γρήγορη απορρόφηση του μαγνησίου στο έντερο και αποφεύγονται οι γαστρεντερικές ενοχλήσεις.

 

 

 

 

 

 

Πηγές
https://www.healthline.com/nutrition/10-reasons-you-are-tired
https://www.lifehack.org/890010/low-energy#:~:text=Causes%20of%20Low%20Energy%201%201.%20Circadian%20Rhythm,6%206.%20Overthinking%20…%207%207.%20Overworking%20

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Τελευταία Άρθρα
μαγνήσιο-μυοχαλαρωτικό

Μαγνήσιο: Το φυσικό μας μυοχαλαρωτικό

burn-out-Χριστουγέννων

«Burn-out» των Χριστουγέννων: Tips για ενέργεια που θα ζήλευε και… ο Άγιος Βασίλης !

, , , , ,